תערוכת אשכול

תנו לנו "כאן ועכשיו" ונעשה לכם קמפיין בליץ מהסרטים! מכירים את אלו שלחץ גורם להם לבלבול, חוסר דיוק וסטרס? לעומת זאת יש את אלו שלחץ מוציא מהם את הטוב ביותר. הם מבינים שזה הרגע להיות חדים כתער, מגייסים את המוטיביציה ושועטים לעבר המטרה. אנחנו נמנות עם הסוג השני של האנשים ואלופות בקמפיינים בליץ , של הרגע האחרון ויש שיגידו שעושות את הבלתי ייאמן בזמן קצר. זה לא קסם, זה נחישות, ניסיון ומקצועיות שצברנו עם השנים רוצים דוגמא טריה? חבל אשכול פנו אלינו שבוע ימים (כולל שבועות) לפני מועד פסטיבל חקלאות שהם השיקו לראשונה בתקווה לזכות לחשיפה למרות הזמן הקצר. … גם הפעם הצלחנו כנגד כל הסיכויים מול שעון הזמן, לסגור אייטמים בתקשורת הארצית, פרסומים באתרים ייעודים וכמובן בתכניות בוקר. הנה דוגמא מאייטם שעלה ביום שישי האחרון והביא לטענת הלקוח חשיפה והגעה של הציבור לפסטיבל של מאות אנשים למרות החום הכבד ששרר. בקיצור, נזכרתם ברגע האחרון? אנחנו נבנה לכם קמפיין בליץ מנצח כנגד כל הסיכויים !

Posted by ‎יחסי ציבור ושיווק a2b‎ on Monday, June 13, 2022
להמשך קריאהתערוכת אשכול

המלצה בתכנית בוקר ואזכור 3 לקוחות שלנו

המלצה בתכנית בוקר ואזכור 3 לקוחות שלנו

כמעט בכל משבר אפשר למצוא הזדמנות. רוצים דוגמא? קחו למשל את תחום התיירות שנפגע אנושות. בדיוק בתקופה זו מלונות בארץ היו גדושים בתיירים בעוד הישראלים היו מוצאים דרכם בנופש מעבר לים. וכעת, כשהקורונה לא הותירה ברירה, היא אילצה את הישראלים להכיר מחדש מקומות תיירותים בארץ, שבימים כתיקונם הםלא היו שוקלים להגיע ושלא לדבר על לנפוש באורחן או אוהלאז הנה, אנו בתקופה זו מרימות את הכפפה ומקדמות מקומות נופש, מלונות ואטרקציות בארץ הנה דוגמא לאייטם בתכנית בוקר פאולה וליאון שם שילבנו מספר לקוחות האור-חאן ברובע הבשמים – Spice Quarter Inn , FARAN-cosmetic by Naturescent בטבע – מרכז הדרכה.שרון מאור Sharon Maor: "מהבוקר לא היה שנייה מנוחה, הטלפונים לא מפסיקים לצלצל. לא ראיתי עדיין את האייטם, וזה פשוט עובד"נ.ב: יצירת אירוע תוכן כמו למשל "אבק כוכבים" המתקיים באזור מצפה רמון בהחלט מייצר הזדמנות לחשיפה תקשורתית#קורונה_הזדמנות_לחשיפה_תקשורתית

Gepostet von ‎יחסי ציבור ושיווק a2b‎ am Montag, 10. August 2020
להמשך קריאההמלצה בתכנית בוקר ואזכור 3 לקוחות שלנו