המלצה בתכנית בוקר ואזכור 3 לקוחות שלנו

כמעט בכל משבר אפשר למצוא הזדמנות. רוצים דוגמא? קחו למשל את תחום התיירות שנפגע אנושות. בדיוק בתקופה זו מלונות בארץ היו גדושים בתיירים בעוד הישראלים היו מוצאים דרכם בנופש מעבר לים. וכעת, כשהקורונה לא הותירה ברירה, היא אילצה את הישראלים להכיר מחדש מקומות תיירותים בארץ, שבימים כתיקונם הםלא היו שוקלים להגיע ושלא לדבר על לנפוש באורחן או אוהלאז הנה, אנו בתקופה זו מרימות את הכפפה ומקדמות מקומות נופש, מלונות ואטרקציות בארץ הנה דוגמא לאייטם בתכנית בוקר פאולה וליאון שם שילבנו מספר לקוחות האור-חאן ברובע הבשמים – Spice Quarter Inn , FARAN-cosmetic by Naturescent בטבע – מרכז הדרכה.שרון מאור Sharon Maor: "מהבוקר לא היה שנייה מנוחה, הטלפונים לא מפסיקים לצלצל. לא ראיתי עדיין את האייטם, וזה פשוט עובד"נ.ב: יצירת אירוע תוכן כמו למשל "אבק כוכבים" המתקיים באזור מצפה רמון בהחלט מייצר הזדמנות לחשיפה תקשורתית#קורונה_הזדמנות_לחשיפה_תקשורתית

Gepostet von ‎יחסי ציבור ושיווק a2b‎ am Montag, 10. August 2020